mandag 5. november 2012

Nina Bergstens hjem

 I dag kom Elle Decoration winter luxe (engelsk versjon) i posten på jobb. Og der var dette hjemmet til Nina Bergsten, som jobber for det store klesmerket Acne. Jeg vil dele denne leiligheten som ligger i Malmö, for det har så mange flotte detaljer som virkelig setter mitt hode i sving når jeg tenker på innredning til vårt hjem.
Og interiøret har virkelig fått satt stolene til Harry Bertoia, "diamond" inn på ønskelisten over møbler som skal inn i vårt nye hjem.




Interiøret er en miks av arvede ting, ting hun har samlet på over årene og moderne designmøbler. Dette har gitt en flott personlig hjem.






Elsker disse lampene Aplomb fra Foscarini:


Og der var drømmestolene mine igjen..... :-)



 Og dette rommet tar bare pusten fra meg! Kan ikke beskrives med ord! Kunne bare ønske jeg fikk oppleve det!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar