fredag 12. april 2013

Sneak peak badene!

Da er to av badene så godt på vei mot ferdig resultat. Det går virkelig fort unna! (Kvaliteten er dårlig på bildene, siden det ikke er noen lyskilder i rommene enda.)

Dette er gjestebadet. Overgangen mellom lysegrå og sorte fliser kommer det dusjvegg. Det blir en  "badegruve" innenfor med et badekar og mulighet for dusjing:


På langsiden ved det sorte feltet skal mureren lage en benk til servanten og kle den med mosaik med glitterfuger. Trykk her for å se 3d tegning og collage av badet.



 Her er jeg og mannens bad. Vi tok en meget modig beslutning, eller det var vel heller meg (!), med å kjøre det helt sort. På langsiden, hvor alle rørene stikker ut skal mureren lage en benk av mosaikk med glitterfuge.
Trykk her for å se 3d tegning og collage av badet.



På langsiden her er det lagt et annen format av flisene. Di er med tykke linjer nedover. Det ble så utrolig tøft med disse flisene! Dessverre er det ikke så lett å se på dette bildet, siden det er så skittent. Men gleder meg til å vise dere det når det er helt ferdig!          


Så nå gleder jeg meg til neste fredag. Da tenker jeg di er helt ferdig! JUHU! En måned til innflytning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar