søndag 8. september 2013

VI BLIR 5!


Jeg har vært så utrolig dårlig på å blogge i sommer, og det er ikke det eneste jeg har vært dårlig til. Jeg har vært så DÅRLIG fordi jeg har vårt tredje barn i magen!!! I mars blir vi 5!! Dette gleder vi oss såååå til!
Nå er heldigvis formen stidende, er snart 14 uker på vei så det er vel på tide. Huset vi flytta inn i juni har vi ikke fått gjort så mye med, for når jeg ikke vet hvor tingene skal stå, som bilder osv. blir det ikke gjort. Noen som kjenner seg igjen? Er nok litt kontrollfreak på slike ting ja....

Men nå som formen er stigende, kjenner jeg at bloggelysten er kommet tilbake. Så jeg får prøve nå å ta dere med videre i ferden, med å få gjort dette huset personlig, og forberedelsene til barn nr. 3!

Ha en flott søndag alle sammen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar