søndag 2. mars 2014

DIY: babyuro

Sofasliting og serietitting har vært det store i dette svangerskapet, og alle sesongene av Breaking bad og
The Killing på Netflix er gått igjennom ( kan anbefale begge to videre).
Plutselig her en dag fikk jeg en intens følelse at nå var det på tide å få orden på dette huset. Og det skikkelig også! Og med den grad en høygravid kropp kan sprette har jeg vasket ned kjøkken, sitte og sortert bilder, pakket ut av noen flytteesker, sortert babytøy, tøy til di to største og vært å shoppet inn alt det en baby kan ønske seg av utstyr (vi kvittet oss med masse for noen år siden....)
Så nå tror jeg kroppen er sjokkskada og jeg trenger en ny serie å se på til babyen kommer ut!

Denne uka var jeg innom Panduro, for jeg fikk så lyst å lage en uro over Leandervuggen til lille jenta som nå kan komme når som helst (venter så i spenning på første rier!)

Det ble en uro med navnet hennes som ble malt i kobbermaling håndsydd på vuggens hengsler. Jeg ble så fornøyd:





Dette er hva som ble brukt:



Ønsker alle en flott fastelaven! Mannen har nå ordnet deilige hveteboller (jepp, det er han som er bakermester her) som vi skal fortære her nå :-)

1 kommentar: