mandag 17. februar 2014

Sjøgrønn detalj

Jeg har helt lagt min elsk på Fargerikes Årets Farge 2014. Disse nydelige sjøgrønne fargene måtte jeg jo teste. Men så høygravid jeg er og med dårlig bekken, er det ikke bare å sette igang med store prosjekter, så i helgen fikk betonglampene over spisebordet en liten make-over med fargen Stokkøya FR1407 fra dette fargekartet.






I september skrev jeg at vi skulle til med en DIY, et nytt spisebord. Beklager at det tok tid med bilder, 
men nå kommer det:





 Materialene vi brukte til bordet:


6 kommentarer:

  1. woooooow har dere laget dette? Knallfint jo! Superprofft!

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk! :-) vi ble veldig fornøyde!

      Slett
  2. Jøss, så flinke dere er. Bordet ble flott!!!

    SvarSlett
  3. superfint :) hvor langt og bredt ble bordet?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Bordet er 180 cm langt og 80 cm bredt.

      - Trine

      Slett