onsdag 20. februar 2013

Kalkvegger ? Det store spørsmålet

Nå er det ei stund jeg har fått vært inne på bloggen. Det har vært så mye på plakaten den siste tiden. Men status på huset er at snekkerene tetter innvendige vegger. Det går så fort! Ser ut til at innflytting i midten av mai ser veeeldig lovende ut!

Jeg begynner å leke meg med farger på veggene. Jeg liker så godt kalkmaling, og synes det er helt utrolig fint til den landlige stilen. Men vil det funke i et moderne hus? Det er mitt spørsmål. Jeg har lesket meg med disse eksemplene fra den nederlandske interiørdesigneren Robert Kolenik. Her har han laget et showroom for den nederlandske millionærmessen med kalkmaling. Har så lyst å "kjøre" på i vårt hus med dette. Se hva du synes:







1 kommentar:

  1. Så lekker bilder :)
    Dette kunne jeg også hatt ja!
    Ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett