lørdag 2. mars 2013

Den som venter på noe godt....

- venter ikke forgjeves heter det. Jeg må si at jeg synes det er helt uholdbart å vente på dette huset! Jeg gleder meg så utrolig mye til å være på plass. Det klør også i fingrene til å gjøre noe egeninnsats og ikke minst å shoppe interiør!  Som tidligere sagt, bor vi nå på en liten hytte. Så jeg kan ikke kjøpe mer for å lagre. Det er ihvertfall en som er glad for det... hehe. Men jeg har laget meg en "shoppingslagplan", om man kan kalle det det. Jeg lager meg collager av møbler og interiør jeg vil ha, og ser om det vil passe inn med resten. Så er det bare å ta en intens shoppingrunde når vi er inne i huset, hehe....To og en halv måned igjen til innflytningsdato... La det gå fort!


Jeg, barna og min søsters familie tok oss en tur opp til huset i dag. Status er at veggene er tettet i hele 2. etasje og såvidt begynt med 1. etasje. Så neste lørdag (er det lov å håpe?) er di begynt på underetasjen.







Jeg er alene hjemme i helgen, så da laget jeg meg for morro skyld i går kveld, en meget enkel skisse av den ene delen av stuen. I stuen blir det mørkt eikegulv (som går igjen i hele huset) og grå vegger av kalkmaling. Sofaen har jeg fra før av (det er en limited edition fra Bolia som ikke selges lenger) og lampene har jeg spart til, så di kommer inn med en gang :-) Lenestolen er høyt på ønskelisten, også fra Bolia.


Så noe i den duren blir stuen seende ut! Gleder meg til liveversjonen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar