onsdag 13. mars 2013

Jippi! Stolen "min" på salg!

I dag har jeg den stooore "synd på meg selv dagen". Våknet opp i natt med feber og en utolig vondt hals. Så nå sitter jeg her og spiser min andre porsjon med iskrem. Synes  iskrem er det beste når jeg har vond hals....
Når man sitter å snufser med laptop-en i fanget, og har vært innom alle di vanlige sidene sine, er det på tide å sjekke en mail hvor all reklame er samlet. Og der var en reklamemail fra BOLIA. Drømmestolen min på 50 %! Jeg har hele tiden sett for meg den i hvitt skinn til det nye huset. Så jeg har klart og få shoppet for flere tusen bare med å sitte på rompen og full av feber. Ikke værst!

SION stolen. Jeg bestilte den i Quattro, hvitt skinn.

Dere må ha en fin dag! Jeg får pleie meg selv.... Og hvis jeg er bedre i helgen skal jeg bli med mannen å sparkle i det nye huset. Kommer med nye bilder da! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar